שאלות ותשובות

כללי

שאלות בנושאים כללים
האם האתר מאובטח?

כמובן, האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים.
בנוסף אנו פועלים על מנת למזער את חשיפת מידע לכן אנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים.

איך אני יודעת מה המידה?

להלן המידות מהקבילות:

  • 1 - 36 - S XS
  • 2 - 38 - M
  • 3 - 40 - L
  • 4 - 42 - XL
  • 5 - 44 - XXL
  • 6 - 46 - XXXL
יש לכם חנות שאפשר למדוד?

קודם כל, כן
סוקולוב 129, חולון
השעות פעילות של המדידה בחנות מצומצמות – ראי שעות בתחתית האתר
מאוד מומלץ לבצע את הזמנה וכך לשריין לך את הפריטים במלאי!

כל הפריטים שיש באתר נמצאים גם בחנות?

בגדול מאוד, כן

מומלץ מאוד לבצע הזמנה וכך לשריין את הפריטים שאהבת

כמה שווה כל נקודה שאני צוברת?

בכל רכישה ישנה צבירת נקודות שמשתנה בין פריט לפריט, את הסיכום של הצבירה תוכלי לראות בעמוד הקופה.

לאחר צבירה של 50 נקודות, יופיע לך בעמוד הקופה אפשרות למימוש הנקודות שצברת במהלך הרכישות שלך באתר.

כל 10 נקודות שוות ערך ל1 ש”ח

תוקף הנקודות הוא 90 יום מיום צבירתן

לא ניתן לממש נקודות בעבור תשלום על המשלוח

משלוחים

שאלות בנושא אספקה ומשלוחים
תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה?

הזמנתך מועברת לחברת השליחויות שבחרת לאחר יום עסקים, ותועבר אלייך לרוב תוך 24 שעות ברוב המקרים.
כמובן שבהתאם לימי העסקים הרשומים לך בשלב ההזמנה.

האם המשלוחים שלכם מגיעים לכל הארץ?

כן. המשלוחים של דתייה אונליין מגיעים לכל הארץ, מהחרמון ועד אילת.

מה קורה אם אני צריכה לערוך את ההזמנה שלי?

מרגע שהזמנתך התקבלה במערכת, תוך זמן קצר הזמנתך נארזת ונשלחת באמצעות השירות שבחרת.
במידה ותפני אלינו לפני שהזמנתך נשלחה, נוכל לעדכן את הזמנתך.

איך אוכל לעדכן את כתובת המשלוח שהזנתי?

ניתן לשנות את הכתובת למשלוח ממש בסמוך למועד ההזמנה. אנחנו לא שומרים את החבילה שלך אצלנו יותר מיום עסקים.

בכל אופן, חשוב שתעדכני אותנו במידה ומצאת טעות בכתובת שהזנת במהלך ההזמנה.

האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?

כן, ניתן לאסוף את החבילה מהחנות בכתובת: סוקולוב 129, חולון

יש לבחור זאת בשלב ההזמנה – איסוף עצמי – ברגע שההזמנה תהיה מוכנה, תשלח אליך הודעה.

האם יש אפשרות למשלוח באותו היום?

ניתן להתייעץ איתנו בצ’אט האתר, נשתדל למצוא פתרון

האם אפשר לבחור שעת הגעה של השליח?

באפשרותך לרשום בהערות ההזמנה בקשה מיוחדת,

בקשתך מועברת לחברת השליחויות אך אין לנו אפשרות להתחייב על שעה / יום בו יגיע השליח.

מה קורה אם השליח הגיע ואני לא בבית?

במידה והשליח הגיע ואינך בבית , יתבצע ניסיון מסירה נוסף ביום העסקים הבא (בהתאם לחלוקה של חברת השליחויות).

השליח בדרך כלל יצור איתך קשר לפני ההגעה.

תשלומים

שאלות בנושא חיובים ותשלומים
האם אפשר לשנות את כרטיס האשראי לאחר ההזמנה?

לא, מרגע אישור ההזמנה הכרטיס מחוייב מיידית בחברת האשראי.

האם התשלום באתר מאובטח?

ברור! דתייה אונליין עומדת בכל הדרישות המחמירות של חברת האשראי.
פרטי האשראי שלך מעולם לא נשמרים במערכת האתר ומועברים ישירות לחברת הסליקה בצורה המאובטחת והמחמירה ביותר!

האם אפשר לשלם במזומן לשליח? או לשלם טלפונית?

כרגע, התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי דרך האתר בלבד

האם אפשר לשלם בתשלומים?

כן, ניתן לשלם עד 3 תשלומים.

עד 200 ש”ח – 2 תשלומים

מעל 500 ש”ח – 3 תשלומים

שילמתי בתשלומים, והחזרתי פריטים לזיכוי, כיצד אקבל את הזיכוי?

זיכוי כספי מבוצע בהתאם לתשלומים שבוצעו,

לדוגמא ביצעת עסקה ב3 תשלומים, הזיכוי יבוצע כנגד ה3 תשלומים.

הזיכוי יבוצע לאשראי בו בוצעה העסקה באתר.

החזרות והחלפות

שאלות בנושא החזרות והחלפות
מה קורה אם המידה לא מתאימה?

אין בעיה! ניתן להחזיר עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת החבילה.
לעוד מידע השקענו בעמוד ממש מפורט –החזרות, החלפות וזיכויים

האם ניתן לקבל מחדש את הקופון שהשתמשתי בהזמנה?

לא, קופון שקיבלת במסגרת מבצע או שימוש חד פעמי לא יחודש בשנית.

האם ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש חלק מסט?

לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק חליפה או מארז, אלא רק את המארז או החליפה כולה.